بررسی قیمت زیروکلاینت ها

بررسی قیمت زیروکلاینت ها

بررسی قیمت زیروکلاینت ها

در این مقاله به بررسی موضوعات زیر می‌پردازیم:

قیمت زیروکلاینت

یکی از مهم‌ترین بخش در تهیه زیرو کلاینت‌ها، بحث قیمت آن‎‌ها می‌باشد که در این مقاله سعی کرده‌ایم به‌صورت تخصصی قیمت آن‌ها را باهم مقایسه کرده و دلایل تعیین‌کننده قیمت این دستگاه‌ها را خدمتتان توضیح دهیم. این دستگاه‌ها به سه دسته اداری، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. این دستگاه ها zero client یکی از تجهیزات کامپیوتر محسوب می‌شود که اندازه کوچک‌تری داشته و در زمان خرید آن‌ها باید با تخصص کافی و به دقت انتخاب شوند. قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما در کامپیوتر مال مشاوره بگیرید تا بتوانید این دستگاه ها را با بهترین قیمت با توجه به کاربردی که دارید تهیه و استفاده نمایید. پس اگر می‌خواهید برای خودتان یک تین کلاینت تهیه کنید، این مطلب را تا آخر دنبال نمایید.

خرید زیرو کلاینت

در زمان خرید این دستگاه‌ها اول باید توجه داشته باشید که این دستگاه‌ها در چند نوع کاربری تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل سه نوع اداری، آموزشی ، حرفه‌ای می‌باشد و نوع اداری آن بیشتر در کارهای ساده‌تر نظیر وب‌گردی و آفیس و تایپ و … در ادارات مورداستفاده قرار می‌گیرد. کاربرد آموزشی آن نیز بیشتر در دانشگاه‌ها و مدارس و مؤسسه‌های آموزشی برای کارهای نیمه‌سنگین همانند کار با برنامه‌های فتوشاپ و برنامه‌های دوبعدی استفاده می‌شود. کاربرد حرفه‌ای نیز برای کارهای سنگین‌تر نظیر پردازش‌های گرافیکی و اجرای نرم‌افزارهای قوی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اگر شما در زمان خرید یک zero client انتخاب درستی باتوجه‌به کاربردی که می‌خواهید از آنها بهره ببرید، داشته باشید، از لحاظ صرفه اقتصادی دچار مشکل نخواهید شد.

عواملی که در قیمت زیرو کلاینت تأثیرگذار هستند؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت زیرو کلاینت‌ها تاثیر دارند که در این قسمت به بیان آن‌ها می‌پردازیم:

  • توان پردازش و قدرت سیستم

این دستگاه‌ها نیز با قطعات سخت‌افزاری کوچک‌تر با توان پردازش مختلفی در بازار وجود دارند و هرچه این سخت‌افزار و سی‌پی‌یو و قطعات برد آن‌ها قوی‌تر باشند، قیمت آنها نیز به‌مراتب بالاتر می‌رود.

  • اندازه و وزن آن‌ها

یکی از مسائلی که در زمان خرید این دستگاه‌ها باید توجه کرد و در قیمت آن‌ها واقعاً تأثیرگذار خواهد بود، مبحث قیمت‌گذاری آنهاست که هرچه قدر این دستگاه‌ها کوچک‌تر انتخاب شوند، قیمت بالاتری دارند زیرا معمولاً کاربران بیشتر سعی در استفاده آن‌ها در مکان‌هایی با فضای کمتر هستند نظیر پشت مانیتور و …

  • نام شرکت تولیدی

هر دستگاهی که توسط شرکت‌های مشهورتر نظیر دل (Dell) و اچ پی (HP) تولید می‌شوند معمولاً از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار هستند و قیمت بیشتری نیز دارند و اگر به دنبال یک دستگاهی با برند معروف هستید باید پول بیشتری بپردازید.

  • نوع گارانتی و مدت‌زمان آن‌ها

معمولاً گارانتی و مدت‌زمان آن نیز یکی از عوامل مهم در قیمت این دستگاه‌ها محسوب می‌شوند و هرچقدر مدت‌زمان گارانتی و ارائه خدمات بیشتر باشد، قیمت آن‌ها بالاتر است.

  • پروتکل‌های ارتباطی

هر چه نوع پروتکل‌های پشتیبانی شده تعداد بیشتری داشته باشند، قیمت آن‌ها بالاتر خواهد رفت.

  • تعداد پورت‌ها

هر چه تعداد پورت‌های یک دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می‌باشد و پورت هایی نظیر USB3 باعث بالاتر رفتن قیمت آن‌ها خواهد شد.

آیا زیرو کلاینت ارزان مناسب است؟

در زمان خرید زیرو کلاینت اصلاً دنبال دستگاه‌های ارزان‌قیمت نباشید، سعی کنید مدنظر شما امکانات این دستگاه‌ها باشد و شاید از لحاظ اقتصادی یک زیرو کلاینت با قیمت پایین‌تر، صرفه اقتصادی بهتر داشته باشد ولی یک zero ارزان‌تر امکانات محدود و کمی داشته و در ادامه معایب جنس های ارزان‌تر را خدمتتان شرح می‌دهیم:

  • از پروتکل های شبکه نظیر RDP، Citrix، VNware. پشتیبانی نمی کنند
  • از درگاه هایی نظیر usb3 پشتیبانی نمی کنند
  • کیفیت تولیدی بسیار پایین
  • از دو مانیتور به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی نمی‌کنند
  • پشتیبانی ضعیف توسط سازنده و فروشگاه‌ها
  • کیفیت پایین تصاویر و سرعت و امنیت ضعیف

خرید زیروکلاینت Dell Wyse D200

معمولاً zero های ارزان‌قیمت‌تر زیر 1 میلیون تومان هستند و نوع کاربری آنها در زمان خرید باید دقت شود. اگر به دنبال قیمت پایین‌تر هستید و کارهای ساده‌تر نظیر وبگردی را می‌خواهید با آنها انجام دهید می‌توانید با قیمت 1 تا 1.5 میلیون استفاده نمایید. البته خرید این دستگاه‌های قیمت پایین امکان ارتقا آنها در آینده نیز وجود ندارد.
بررسی قیمت زیروکلاینت ها

لیست قیمت زیرو کلاینت‌ها

در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت این دستگاه ها را مشاهده کنید و به بررسی قیمت زیروکلاینت ها بپردازید :

برند مدل قیمت
hp T310 ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان
hp T410 ۱.۹۲۰.۰۰۰ تومان
dell S10 ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان
dell ۵۰۳۰ ۲.۶۶۷.۰۰۰ تومان
dell CX0 ۷۵۰.۰۰۰ تومان
dell D200 ۸۹۰.۰۰۰ تومان
Vcloudpoint S100 ۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان
Vcloudpoint V1 ۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان
مایا کلاینت MP60 ۲.۹۵۰.۰۰۰ تومان
مایا کلاینت RP50 ۷۷۰.۰۰۰ تومان

 

زیروکلاینت چیست، راه اندازی زیرو کلاینت، سرور زیرو کلاینت، تکنولوژی زیرو کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، سرور برای زیرو کلاینت، قیمت زیرو کلاینت، Zero client چیست، نصب ویندوز روی تین کلاینت، تین کلاینت و زیرو کلاینت چیست، تین کلاینت چیست، تین کلاینت ایرانی، تین کلاینت قیمت، نرم افزار vmatrix، ویندوز مخصوص تین کلاینت، قیمت زیرو کلاینت، سیستم عامل تین کلاینت، زیرو کلاینت ایرانی، زیرو کلاینت ارزان، تکنولوژی زیرو کلاینت، زیرو کلاینت دیجی کالا، زیرو کلاینت s100، بهترین زیرو کلاینت، زیرو کلاینت استوک، زیروکلاینت atrust w100