لاتاری آمریکا
لاتاری، ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش برای مهاجرت

در پاسخ باید گفت که آسان ترین روش مهاجرت، لاتاری و گرین کارت است. لاتاری یک روش مهاجرت و اقامت در آمریکا است. برای استفاده و برنده شدن در لاتاری فقط نیاز به شانس دارید و شرایط آن نیز اصلا سخت نیست.

در مقاله حاضر به این موضوعات می‌پردازیم که lottery چیست، پس از آن اطلاعاتی مفیدی در مورد lottery ارائه خواهیم داد و پس از آن به شرایط ثبت نام در lottery می‌پردازیم.

فهرست مطالب

آمریکا

لاتاری چیست؟

لاتاری در زبان انگلیسی قرعه کشی یا بخت آزمایی معنا دارد. در کل هر برنامه‌ای که به برخی از شرکت کنندگان با انجام قرعه‌ کشی جایزه می‌دهند را لاتاری می‌گویند. در لاتاری‌ افراد شانس‌شان را برای برنده شدن امتحان می‌کنند.

برای ثبت نام در لاتاری آمریکا که این برنامه هر ساله برگزار می‌شود، شما احتیاجی به شرایط  خیلی خاصی ندارید. تقریبا تمام افراد می‌توانند ثبت نام کنند. برندگان هر دوره lottery  بعد از دریافت ویزای خود، می‌توانند به همراه خانواده‌شان (همسر و فرزندان‌شان که زیر 21 سال هستند و مجرد هم هستند) می‌توانند وارد آمریکا شوند. با برنده شدن از زندگی همیشگی در آمریکا برخوردار می‌شوند. علاوه بر این از امتیازاتی هم که شهروندان عادی آمریکایی برخوردارند مانند تحصیل و کار در آمریکا بهره‌ ببرند. ازسوی دیگر با ثبت نام در lottery گرین کارت آمریکا مبلغ خیلی کمی دارد و با هر توان مالی افراد می‌توانند شرکت کنند.

گرین کارت و لاتاری

برای برخی از امور که تعداد زیادی افراد متقاضی آن هستند، ولی ارائه خدمات در تعداد محدودی وجود دارد و در این موقعیت امکان این که به همه خدمت رسانی شود وجود ندارد. در این شرایط، بهترین پیشنهاد استفاده است. زیرا یک روشی است عادلانه برای اینکه  خدمات شامل تمام آن‌ها است و افراد همه می‌توانند شانس برابری برای شرکت و برنده شدن در آن داشته باشند.

در این بین لاتاری و  گرین کارت آمریکا هم در این دسته‌ها می‌باشد.

از لاتاری گرین کارت بیشتر بدانیم

لاتاری گرین کارت، یک برنامه‌ی تشویقی است برای اینکه در کشوری مانند آمریکا تنوع نژادی حفظ شود. به همین منظور ویزایی با عنوان تنوع نژادی آمریکا یا (DV) به وجود آمد. در نتیجه برای این تقسیم عادلانه در ویزاهای نژادی بین مردم جهان، از قرعه کشی یا همان لاتاری استفاده می‌شود.

لاتاری در آمریکا هر ساله در حال برگزاریست. در هر سال تعداد مشخصی ویزای  DVیا تنوع نژادی در نظر گرفته می‌شود. برای برنده شدن شما فقط نیاز به شانس دارید.

هر ساله 55000 نفر ثبت نام می‌کنند و به صورت تصادفی و به وسیله کامپیوتر انتخاب می‌شوند. برندگان، می‌توانند واجد شرایط ویزای آمریکا می‌شوند. این افراد به وسیله لاتاری مانند شهروندان عادی آمریکا می‌شوند. این افراد می‌توانند برای همیشه آنجا زندگی کنند، و مشغول به تحصیل و کار شوند.

شرایط ثبت نام لاتاری

شرایط ثبت نام چیست؟ برای ثبت نام نیاز به شرایط خیلی پیچیده‌ای ندارید و کافی است که فقط محل تولدتان در کشورهای مجاز باشد.

شرایط ثبت نام در لاتاری

شرط محل تولد در ثبت نام لاتاری

محل تولد باید جزء کشورهایی باشد که مجاز هستند برای ثبت نام . این موضوع به این صورت بررسی می‌شود که افراد کشورهایی که در پنج سال پیش نباید بیش از 50 هزار مهاجرت به آمریکا داشته باشند در این صورت مجاز به ثبت نام نیستند. البته کشورهایی مانند ایران و افغانستان می‌توانند ثبت نام کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که ملاک ثبت نام ، حتما محل تولد فرد متقاضی است.

شرط مدرک تحصیلی برای لاتاری آمریکا

حداقل مدرکی که از لحاظ  تحصیلی برای لاتاری، مورد نیاز است مدرک دیپلم 12 ساله است. به این صورت که فرد برای اخذ دیپلمش باید 12 سال خوانده باشد.

همچنین برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه CES ، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

bit

cutt

معنای لاتاری چیست، سایت لاتاری چیست، هزینه لاتاری چیست، بازی لاتاری چیست، فلسفه لاتاری چیست، قرعه کشی لاتاری چیست، زمان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰، لاتاری ترکیه چیست، لاتاری یعنی چی، توضیحاتی در مورد لاتاری، سیستم لاتاری، معنی لاتاری به انگلیسی، همه چیز درباره لاتاری، همه چیز درباره لاتاری 2022، برای ثبت نام لاتاری کجا باید برم، اگر پاسپورت نداشته باشیم میتوانیم در لاتاری ثبت نام کنیم، اخرین مهلت ثبت نام لاتاری، مدارک لازم برای پاسپورت، مدارک لازم برای پاسپورت