بررسی تین کلاینت‌ها بر اساس کارایی (ویرایش شده)

در این مقاله به بررسی موضوعات زیر می‌پردازیم:

بررسی تین کلاینت‌ها بر اساس کارایی

تین کلاینت ها یا مینی کامپیوترها یکی از کامپیوترهای کوچک تر برای کارهای اداری و سازمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله قصد داریم آنها را بر اساس کارایی در مشاغل مهم جامعه بررسی کنیم. همانطور که در مقالات قبلی وب سایت خدمتتان عرض کرده ایم در سازمان ها و ادارت ، بیمارستان ها ، املاک ، پاساژها و امکان تجاری ، بانک ها ، نمایشگاه های ماشین ، داروخانه ها ، سینماها ، پمپ بنزین ها و کتابخانه ها می توانید از این دستگاه ها استفاده نمایید.

در زمان خرید و انتخاب یک تین کلاینت باید به نکات مهمی نظیر کارایی آنها نیز توجه داشته باشید و دچار اشکالات فراوان نشوید و کاربران از این دستگاه‌ها در ادارات و شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و حتی کاربران خانگی نیز از آنها بهره می‌برند و شاید با این مشکلات در زمان خرید دست‌وپنجه نرم کنند و باید بتوانید یک شناخت دقیق از دستگاه مورد نظرتان داشته باشید تا بتوانید بهترین سیستم مینی کامپیوتر را تهیه کنید و کامپیوترمال می‌تواند با آگاهی دادن به کاربران به آنها کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در زمان خرید داشته باشند و بهترین و معتبرترین نوع آن را متناسب با کاربری خود با قیمت مناسب خریداری نمایند.

بررسی تین کلاینت‌ها بر اساس کارایی

کاربرد تین کلاینت‌ها

در ادامه این مقاله به بررسی کارایی‌های مختلف تین کلاینت‌ها می‌پردازیم:

کارایی تین کلاینت‌ها در آژانس‌های مسکن و مشاورین املاک

یکی از کاربردهای این سیستم‌ها در آژانس‌های مسکن و مشاوره‌های املاک می‌باشد که به‌راحتی می‌توانید این سیستم‌ها را در مغازه راه‌اندازی نموده و قابلیت جستجوی ملک توسط مشتریان، ثبت مشخصات خانه‌ها و زمین، ثبت مشخصات ملک مشتری و ملک‌های درخواستی توسط افراد برای فروش یا اجاره را دارا است.

کاربرد مینی پی سی ها در امکان تجاری و پاساژها و مراکز خرید

از این دستگاه‌ها می‌توانید در مرکز خریدهای بزرگ، پاساژها اداری و تجاری مورداستفاده نمایید و امکان استفاده در کاربری‌های تبلیغاتی، قابلیت ورود مشخصات و محصولات کلیه فروشگاه‌ها، جستجو برای افراد مختلف برای محصولات، نشان‌دادن نقشه مرکز تجاری، نمایش تلفن‌های اضطراری مربوط به مرکز خرید و … را دارا است. شما به‌آسانی می‌توانید در مغازه‌های پاساژ این سیستم را نصب و به‌راحتی استفاده نمایید و حتی امکان راه‌اندازی اینترنت را نیز خواهید داشت.

کارایی در اماکن مسکونی و منازل و ساختمان‌ها

شما حتی می‌توانید در منازل و ساختمان‌های چندطبقه نیز با همسایگانتان از آن استفاده نمایید و قابلیت جستجوی ساکنین بر مبنای نام و مشاهده طبقه، مشاهده وضعیت مالی ساکنین، درج نظرسنجی در رابطه‌ با کارکرد خدمه، مدیر ساختمان و ساکنین، اعلام مقررات و قوانین مربوط به برج‌ها و ساختمان‌ها، قابلیت پیغام گذاشتن برای همسایگان و … تین کلاینت‌ها می‌توانند باعث آسان‌تر شدن و منظم‌تر شدن کارها در برج‌های مسکونی شما خواهند شد.

کاربرد مینی‌کامپیوترها در بانک‌ها

یکی از استفاده‌های مهم این دستگاه‌ها در بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی می‌باشد که قابلیت مشاهده انواع وام و شرایط تخصیص، مشاهده انواع بخشنامه‌ها، مشاهده سپرده‌ها و سودهای بانکی، ثبت‌نام جهت اخذ وام با تین کلاینت‌ها، پیگیری درخواست وام، دریافت صورت‌حساب و درخواست دسته‌چک، نحوه شکایت و انتقاد از نحوه برخورد با پرسنل و … را داراست. در محیط‌های بانکی به دلیل رفت‌وآمد زیاد و استفاده از گاو صندوق‌ها و امکانات مختلف دیگر گاهی با فضاهای کاری مواجه هستید و برای اینکه میزها و محیط داخلی بانک‌ها دچار شلوغی نشوند معمولاً از کامپیوترهای کوچک‌تر استفاده می‌کنند.

کارایی در داروخانه‌ها

در محیط‌های فروش دارو نظیر داروخانه‌ها قابلیت نمایش و لیست داروها، اطلاعات پزشکی، فاکتور و فروش انواع محصولات پزشکی را دارا است و همانند یک کامپیوتر معمولی می‌توانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

بررسی تین کلاینت‌ها بر اساس کارایی

کاربرد مینی پی سی ها در تالارهای نمایشی و سینماها و تئاترها

حتی شما می‌توانید از این دستگاه‌ها در محیط‌های تالار و نمایشی برای ارائه تبلیغات، معرفی تئاترها و فیلم‌هایی که اکران خواهند شد، قابلیت معرفی کامل فیلم و صحنه‌های آن، نقد فیلم، نظرسنجی دررابطه‌با فیلم‌ها و تئاترها و … را داراست.

کاربرد کامپیوترهای کوچک در پمپ‌بنزین‌ها

از این دستگاه‌ها حتی می‌توانید در محیط‌هایی نظیر پمپ‌بنزین و پمپ گازها نیز استفاده نمایید و قابلیت مشاهده صورت وضعیت مصرفی بنزین را در آنها مشاهده نمایید، همچنین قابلیت اعلام مفقودی کارت‌های سوخت و درخواست المثنی در تین کلاینت‌ها امکان‌پذیر است.

کاربرد مینی پی سی در کتابخانه‌ها و مکان‌های فروش کتاب

از سیستم‌های مینی برای کتابخانه‌ها و مراکز فروش کتاب نیز می‌توانید بهره ببرید و قابلیت جستجوی کتاب‌ها بر اساس نام یا موضوع و مشاهده چکیده کتاب‌ها را خواهید داشت و همچنین امکان درخواست امانت کتاب یا رزرو آنها را خواهید داشت.

شما مشتریان و کاربران عزیز می‌توانید از ویژگی‌ها و مشخصات تین کلاینت‌ها در وب‌سایت کامپیوتر را مشاهده نمایید و از برندها و قیمت‌های آنها اطلاع پیدا کنید. اگر هر سؤالی در این زمینه داشتید می‌توانید با کارشناسان ما مطرح سازید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم. برای خرید تین کلاینت می توانید به فروشگاه ما مراجعه و لیست قیمت انواع آنها را در مدل مختلف مشاهده نمایید.

خرید تین کلاینت HP t520