مینی کیس
راهنمای خرید مینی کیس

آیا قصد خرید مینی کیس را دارید؟

 تا همین اواخر، لپ‌تاپ‌ها در خانه‌های ما چندان محبوب نبودند ، اما اکنون حتی در هر خانه‌ای چندتایی پیدا می‌شود. با افزایش تمایل به تهیه این دستگاه، نیاز به محصولاتی احساس می شود که ضمن ارائه ابعاد کوچکتر و کارایی یکسان، جایگزین مناسبی برای لپ تاپ ها باشند. از این رو خرید مینی کیس این ابزار کوچک و کارآمد به دلیل سرعت عملکرد بالا، توانایی گرافیکی و قدرت پردازش آن مورد توجه علاقه مندان به این حوزه قرار گرفت.

قیمت مینی کیس که همان رقیب قابل اعتماد کامپیوترهای رومیزی است و در زمینه پردازش اطلاعات، ذخیره سازی محتوا، ظاهر و طراحی فنی واقعا خود را نشان داده و توانمند است، انتخاب ایده آلی است. البته امروزه خرید مینی کیس استوک به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب نسبت به سایر گزینه ها رایج تر است.

خرید مینی کیس

نکات مهم پیش از خرید مینی کیس استوک

خرید کیس مینی استوک به خوبی به این امر کمک کرده است، زیرا اغلب مدل های جدید، تمیز و از نظر ظاهر با کیفیت هستند، فقط باید مراقب باشید که قطعات استفاده شده یا تعویض شده در این ابزارها از کیفیت لازم برخوردار باشند. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

مینی کیس آماده یا نیاز به پیکربندی

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب مینی کیس به یک برند خاص، ممکن است نمونه آماده ای در بین محصولات پیدا نکنید و باید قطعات لازم مانند حافظه و ماژول رم را جداگانه تهیه کنید و سپس سیستم عامل را نصب کنید. . .

در مقابل، بسیاری از مینی کیس های موجود در بازار با رم و حافظه داخلی و سیستم عامل به صورت استاندارد عرضه می‌شوند و مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کنند، اما قدرت مانور و آزادی انتخاب خریداران در نوع و میزان فضای ذخیره سازی و رم را کاهش می دهند.

خرید مینی کیس کامپیوتر بر اساس نوع گرافیک

شما یک مینی کیس مجهز به پردازنده گرافیکی پیدا نمی کنید، بنابراین باید به گرافیک مجموعه پردازنده این سیستم ها اکتفا کنید یا مدل های پیشرفته تری را انتخاب کنید که دارای کارت گرافیک اختصاصی هستند و از قابلیت های قابل حمل جداگانه استفاده کنید. قیمت کیس هایی با پردازنده گرافیکی کمی بالاتر از مدل های معمولی خواهد بود.

تعداد پورت های اتصال مینی کیس

قبل از خرید حتما پورت های موجود در مینی کیس خود را بررسی کنید. این اتصالات می تواند شامل پورت‌های نصب برای اتصال به نمایشگرهای LCD، پورت مانیتور استاندارد VESA، صفحه پشتی مانیتور و وای فای 802.11 باشد که همگی برای سهولت استفاده ضروری هستند.

نوع پردازنده

پردازنده ها در دو نوع کوچک مورد استفاده در لپ تاپ ها و مدل های بزرگتر مناسب برای دسکتاپ وجود دارند. اگر به دنبال قدرت پردازشی بالاتر هستید مدل های دسکتاپ به دلیل هسته های بیشتر برای کار شما مناسب تر هستند اما برای استفاده اداری در حجم کم پردازنده های لپ تاپ نیز جواب می دهد. اگر به دنبال نوع دسکتاپ هستید اما خیلی با قیمت کمتر، البته توصیه می کنیم مینی کیس استوک را از مراکز معتبر خریداری کنید تا بتوانید کارایی بیشتری را با آن تجربه کنید.