بررسی قیمت آل این وان‌ها
معرفی 4 آل این وان زیر 30 میلیون تومان

در مقاله معرفی 4 آل این وان زیر 30 میلیون تومان به بررسی موضوعات زیر می‌پردازیم:

اگر قصد خرید یک کامپیوتر بدون کیس یا آل این وان را گرفته‌اید و در کنار کیفیت و نوع برند، قیمت آنها نیز برای شما مهم است، در این مقاله به بررسی قیمت انواع آل این وان خواهیم پرداخت تا شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که با چه مقدار بودجه می‌توانید آل این وان خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با 4 نمونه از برترین آل این وان‌های بازار با قیمت زیر 15 میلیون تومان آشنا نماییم. شما می‌توانید از بین این آل این وان‌های معرفی شده یکی از انتخاب نمایید.

در مقاله معرفی 4 آل این وان زیر 30 میلیون تومان
در مقاله معرفی 4 آل این وان زیر 30 میلیون تومان

آل این وان ام‌اس‌آی Pro 20 EXT 7M – E

در اولین معرفی مقاله معرفی 4 آل این وان زیر 30 میلیون تومان، آل این وان که در این لیست قرار می‌گیرد با قیمت زیر 30 میلیون تومان می‌باشد که با پردازنده core i5  قابلیت اجرای انواع برنامه ها را داراست و رم آن نیز به صورت 4 گیگابایت می باشد و از فضای هارد دیسک 1 ترابایت پشتیبانی کرده است. از دیگر کامپیوترهای بدون کیس msi وجود پردازشگر مجازی گرافیکی ، نور پس زمینه ال ای دی و اسپیکرهای فوق العاده آن می باشد. قیمت این مدل در بازار چیزی حدود 10 تا 12 میلیون تومان متغیر می باشد.

آل این وان مدل ایسوس V222GA – A

دومین رتبه از آل این وان‌ها با این قیمت به مدل ایسوس اختصاص دارد که از لحاظ شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب طراحی شده و از لحاظ سخت‌افزاری این دستگاه دارای پردازنده اقتصادی اینتل V222GA – A ، ۴ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

این حافظه برای کاربران کافی است و به‌راحتی می‌توانند اطلاعات شخصی خود را ذخیره و فیلم و انیمیشن‌های موردعلاقه خود را دانلود نمایند. آل این وان ایسوس V222GA – A برخوردار از پردازشگر گرافیکی مجزای اینتلی نیز هست تا گیمرها نیز تجربه خوبی از بازی با این دستگاه به دست آورند. نمایشگر این آل این وان‌ها به‌صورت فول‌اچ‌دی با اندازه 21.5 اینچ می‌باشد.

آل این وان نکست AR3240-22A

سومین دستگاه که با قیمت مناسب ارائه شده مدل وان نکست می بشد که از پردازنده های نسل سوم بهره برده و قدرت بالایی نیز دارد. قابلیت های سخت افزاری برای پردازش های سنگین و حرفه ای مناسب نیستند. البته علامندان به بازی می‌توانند با کمک پردازش‌گر گرافیکی مجزا برخی از بازی‌ها را با این دستگاه تجربه کنند. آل این وان نکست دارای 3 مگابایت حافظه کش ، 4 گیگ رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است.

آل این وان آی‌لایف Zed PC

یکی دیگر از کامپیوترهای آل این وان که با قیمت مناسب عرضه شده و با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌تواند با پردازنده اینتل، 3 گیگ رم، 500 گیگ فضای ذخیره‌سازی و وب‌کم 2 مگاپیکسلی و پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز می‌تواند بهترین گزینه باشد که قیمت ارزان و مناسبی دارد.

البته اگر به دنبال آل این وان با پردازنده‌های قوی‌تر نظیر نسل هفت core I7  هستید می توانید از مدل های کامپیوتر همه کاره 27 اینچی لنوو مدل (A3-Core i7 (10700T)-16GB-1TB+128GB-2GB-NT (625 با قیمت 30 تا 40 میلیون تومان ، همچنین آل این وان های کامپیوتر همه کاره 27 اینچی لنوو مدل (A3-Core i7 (10700T)-16GB-1TB-2GB-NT (625 با قیمت 35 تا 40 میلیون تومان در بازار موجود می باشند.

باتوجه‌به نوسانات بازار ارز در داخل ایران قیمت‌ها همیشه در حال به‌روزرسانی می‌باشد و شما می‌توانید در وب‌سایت کامپیوتر مال از بخش چت آنلاین از قیمت‌های جدید این محصولات اطلاع پیدا کنید.

بررسی قیمت آل این وان
ما در این مقاله در خصوص معرفی 4 آل این وان با قیمت زیر 30 میلیون تومان صحبت می کنیم.