زیرو کلاینت 3010
معرفی زیرو کلاینت Dell Wyse 3010

معرفی زیرو کلاینت Dell Wyse 3010

در این مقاله در مورد موضوعات زیر صحبت خواهیم کرد:

بررسی اجمالی زیرو کلاینت 3010

زیرو کلاینت چیست؟ زیرو کلاینت، مینی کامپیوتری جمع و جور، مقرون به صرفه و انعطاف پذیری است. آن‌ها بهترین تجربه کاربری و عملکرد وب، سیتریکس، مایکروسافت و VMware VDI را به مدیران فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند که نیاز به تجهیز کارکنان وظیفه خود با یک مشتری استاندارد سازمانی با بودجه دارند. آن‌ها این را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های موجود در Dell Wyse ارائه می‌دهند.

زیرو کلاینت‌های Dell Wyse از کمپانی Dell، یک تجربه کاربری استثنایی Citrix، Microsoft و VMware VDI را با امنیت بی‌نظیر، سهولت استفاده و مدیریت آسان، با بودجه محدود ارائه می‌کنند.

کاربران نیز کار کردن با آن‌ها را آسان تجربه خواهند کرد. لذت بردن از چند رسانه‌ای پر جنب و جوش و فلش که در VDI پخش می‌شود، قدرت پردازنده‌های Marvell ARMADA™ PXA 510 v7 1.0 GHz System-on-Chip (SoC) و پشتیبانی دستی که توسط قابلیت مدیریت خودکار Dell Wyse ارائه می‌شود.

زیرو کلاینت Dell Wyse 3010

آسان برای استفاده و مدیریت

یک زیرساخت ساده یا وسیع دسکتاپ مجازی (VDI) بسازید و با استفاده از زیرو کلاینت‌های Dell 3000 در حد بودجه خود بمانید. این خانواده برای استفاده از مشتریان برای محیط‌های Citrix، Microsoft، VMware یا Dell vWorkspace شامل 3010 با لینوکس پیشرفته Wyse Ubuntu™ است. همه عملکرد چند رسانه‌ای پر جنب و جوش، پردازنده‌های سیستم روی تراشه (SoC) تک یا دو هسته‌ای و قابلیت مدیریت خودکار Wyse را ارائه می‌دهند.

زیرو کلاینت‌های Dell Wyse یک تجربه کاربری استثنایی Citrix، Microsoft و VMware VDI را با امنیت بی‌نظیر، سهولت استفاده و مدیریت آسان – با بودجه محدود ارائه می‌کنند. دو سیستم عامل موجود است: Dell Wyse ThinOS و Dell Wyse پیشرفته لینوکس. لذت بردن از چند رسانه‌ای پر جنب و جوش و فلش که در VDI پخش می‌شود، قدرت Marvell ARMADA™ PXA 510 v7 1.0 GHz system-on-chip (SoC) و پشتیبانی دستی که توسط قابلیت مدیریت خودکار Dell Wyse ارائه شده است.

عملکرد استثنایی

تیم خود را با زیرو کلاینت‌های سازمانی با بودجه اولیه توانمند کنید. زیروکلاینت‌های سری 3000 دارای انبوهی از ویژگی‌های کلاینت ابری Wyse ممتاز هستند و برخلاف کلاینت‌های ارزان قیمت سنتی، زیروکلاینت 3010 آماده اتصال به تقریباً هر محیطی از جمله برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر وب هستند.

زیرو کلاینت Dell Wyse 3010

زیروکلاینت‌های سری 3000 می‌توانند تقریباً هر کار روزانه را با پردازنده قدرتمند تک هسته‌ای (3010-T10) Marvell ARMADA PXA 1.0GHz پردازش کنند. یک پردازنده رسانه سخت افزاری داخلی به ارائه تصاویر صاف، صدای دو طرفه و عملکرد پخش فلش کمک می‌کند. علاوه بر این، 3012-T10D با پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر دیجیتال، گزینه WiFi دو باند و گواهی Microsoft RemoteFX برای گرافیک های سطح بالا، عملکرد حتی بیشتر را ارائه می‌دهد.

اتصال

بر خلاف سایر کلاینت‌های ارزان قیمت، زیرو 3010 آماده اتصال به مجموعه عظیمی از محیط‌ها از جمله برنامه‌ها و سرویس‌های مبتنی بر وب و کار یکپارچه در محیط‌های Citrix، Microsoft و VMware است. کاربران می‌توانند از دو نمایشگر با استفاده از گزینه نمایش DVI-I و شبکه پرسرعت با پشتیبانی از اترنت گیگابیتی و وای فای یکپارچه اختیاری لذت ببرند. همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد، راه اندازی زیروکلاینت‌‌ها،  کلیک کنید.

زیرو کلاینت Dell Wyse 3010

نسبت به ارزش بلندمدت به محیط زیست آگاه است

زیرو کلاینت‌های سری Wyse 3000 که برای استقرار دسکتاپ مجازی مقرون به صرفه طراحی شده‌اند، از همان روز اول با حداقل سرمایه گذاری اولیه و عملکرد کم مصرف، ارزش زیادی را ارائه می‌دهند که به کاهش هزینه مالکیت شما کمک می‌کند. علاوه بر این، Dell طراحی آگاه از محیط زیست را با سیستم مدیریت زیست محیطی مبتنی بر ISO 14001 و فرآیندهای بازیافت انجام می‌دهد. همه محصولات Wyse الزامات سختگیرانه RoHS و مطابقت EPEAT را برآورده می‌کنند.