بهترین مینی کامپیوتر برای دفتر کار
بهترین مینی کامپیوتر مناسب دفتر کار شما

فهرست مطالب:

تعریف مینی کامپیوتر

نوع نیاز شما از مینی کامپیوتر

نحوه انتخاب مینی کامپیوتر

همانطور که میکروچیپ‌ها به طور فزاینده‌ای قدرتمند شده‌اند، نیاز به داشتن رایانه رومیزی برج هالکینگ – مانند اندازه رایانه‌ها – کاهش یافته است. این روزها ممکن است کمی بیشتر از اندازه کتاب جلد سخت بتوانید یک دستگاه مناسب تهیه کنید و حتی رایانه‌هایی وجود دارند که می‌توانند در کف دست شما قرار بگیرند(مینی کامپیوتر). هرچند که به طور قابل توجهی از توانایی کمتری برخوردارند.

این دستگاه‌ها که به رایانه‌های کوچک و مینی کامپیوترها معروف هستند، می‌توانند اکثر کارهای روزمره را انجام دهند در حالی که حجم کمی روی میز شما می‌گیرند. بنابراین اگر فضا عالی است و نیازهای محاسباتی شما اندک است، یک مینی کامپیوتر راهی عالی برای به دست آوردن هزینه بیشتر از لپ تاپ است؛ به خصوص اگر نیازی به قابلیت حمل ندارید. (اگرچه اکثر این رایانه ها به اندازه کافی کوچک هستند تا در صورت نیاز کوله پشتی بیندازید)

تین کلاینت ها
مینی کامپیوتر

نکته اساسی، نیاز شما از مینی کامپیوتر

همانطور که هنگام انتخاب هر رایانه، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نیازهای شما است. نحوه استفاده از رایانه به شما کمک می کند. مواردی مانند میزان RAM (اگر قصد دارید بیش از مرور اینترنت و نوشتن ایمیل انجام دهید، مطمئن شوید حداقل 8 گیگابایت تهیه می‌کنید) و نوع ورودی مورد نیاز شما را تعیین می‌کند. خوشبختانه اکثر مینی کامپیوترها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به لپ تاپ ارائه می‌دهند و برخی از آن‌ها به عنوان کیت‌هایی به فروش می‌رسند که به شما امکان می‌دهد دستگاه خود را با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید.

اندازه مینی کامپیوتر

اگر مینی کامپیوتر را در نظر دارید، اندازه و میزان فضای دستگاه شما روی میز کار شما ملاحظات بدیهی است. مطمئناً تلاش برای به دست آوردن کوچکترین دستگاه ممکن جذاب باشد، اما به طور کلی با دستگاه کوچکتر، در هنگام افزودن قطعات، قدرت و انعطاف پذیری کمتری خواهید داشت، فقط به این دلیل که فضای کمتری برای افزودن آن‌ها وجود دارد. اما اگر قصد دارید از رایانه کوچک خود فقط برای پخش موسیقی و ویدئو استفاده کنید، باید بتوانید با یک دستگاه کوچک کنار بیایید. برخی از مینی کامپیوترها حتی در پشت مانیتور شما قابل نصب هستند و به آنها اجازه می‌دهند هیچ جایی روی میز کار شما اشغال نکنند.

مینی کامپیوتر
مینی کامپیوتر

قابلیت ارتقای مینی کامپیوترها

مانند سایر رایانه‌های رومیزی، اکثر مینی کامپیوترها قابلیت افزودن قطعاتی مانند RAM و حافظه اضافی یا کارت گرافیک را ارائه می‌دهند. اگر از نظر فنی تمایل بیشتری دارید، برخی از مدل‌ها به عنوان کیت‌هایی به فروش می‌رسند که به شما امکان می‌دهد CPU ، RAM و فضای ذخیره سازی خود را سفارشی کنید. در چنین مواردی، باید اسلات‌های موجود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند انتخاب‌های شما را برآورده کند.

نحوه انتخاب مینی کامپیوتر

ما طیف گسترده‌ای از بررسی‌ها را از منابع معتبر مانند Wirecutter ،Lifewire و PCMag بررسی کردیم تا در مورد بهترین مینی کامپیوترها اجماع پیدا کنیم. در حالی که رایانه‌های کوچکی وجود دارد که به طور خاص برای کارگران قلع و قمع طراحی شده‌اند تا ماشین‌های رومیزی را از ابتدا بسازند و به دانش فنی بالاتر از متوسط ​​نیاز دارند. ما به دنبال رایانه‌هایی بودیم که اکثر کاربران بتوانند به راحتی راه‌اندازی کنند.

ما همچنین به دنبال رایانه‌های همه کاره برای بیشتر مصارف روزمره بودیم و ترجیح دادیم رایانه‌های کوچکی را که فقط برای مصارف خاص مناسب نیستند و به اندازه کافی قدرتمند نیستند که بتواند نیازهای یک کاربر معمولی را برآورده کند، قرار ندهیم.

تین کلاینت 7020
تین کلاینت 7020

برای کابری اداری و آفیس شما می‌توانیم تین کلاینت 7020، تین کلاینت 7010 و تین کلاینت 5060 معرفی کنیم.