مینی کیس
5 مزیت اساسی مینی کیس ها برای کاربران

5 مزیت اساسی مینی کیس ها برای کاربران

فهرست مطالب:

مقدمه

امروزه وقتی از طراحی نوآورانه کیس ها صحبت می شود، مینی کیس ­ها در ذهن می درخشند. این کیس ها زیبا و ایده­آل هستند و از کیس کامپیوتر کوچکتر، می باشند. کیس‌های کوچک امروزه با ظاهری متفاوت از کیس کامپیوتر، در بازار عرضه می شوند. این ظاهر زیبا در جذب مخاطب، تاثیر بسزایی داشته است. نمایان است که تولید کنندگان تمرکز زیادی را صرف ساخت قاب آن ها کرده اند. اگر محدودیت فضا را در منزل و یا محیط کار دارید، بهترین انتخاب کیس‌های کوچک هستند. مینی کیس­ها از قابلیت ارتقاء برخوردار هستند. بنابراین نگران ارتقاء ناپذیری این سیستم­ها نباشید. با ما همراه باشید تا در ادامه­ی این مقاله، از مزایای کیس‌های کوچک آگاه شوید.

5 مزیت اساسی مینی کیس ها

اندازه مینی کیس‌ها

همانطور که می دانید اندازه کیس برای قرارگیری روی میز بسیار اهمیت دارد. این کامپیوتر کوچک موجب می شود تا شما از حداکثر فضای میز کارتان بتوانید استفاده کنید. مینی کیس هایی مانند تین کلاینت یا زیروکلاینت نسبت به کیس ها قطر و ارتفاع کمتری دارند. اندازه آن ها حدودا مانند کنسول های بازی است. مدل های مختلفی از مینی کیس ها در بازار موجود است. انتخاب نوع آن ها بستگی به کاربری شما دارد. کیس‌های کوچک مناسب ادارات، منزل، گیمینگ و…. هستند. بنابراین اولین مزیت این کیس‌های کوچک کوچکی آن­ها در مقایسه با کیس‌­های قدیمی است.

مصرف برق مینی کیس‌ها

هزینه ی مصرف زیاد قبض برق را گردن یخچال، لامپ و…… نیندازید. همانطور که میدانید اغلب کامپیوترها در طول روز روشن هستند. گاهی نیز لازم است شما سیستم خود را در حالت stand by  قرار دهید.کامپیوترهای قدیمی بسیار برق زیادی مصرف می کنند. سیستم های قدیمی دارای قطعات قدیمی و بسیار پر مصرف هستند. این قطعات در مواقعی که فشار به دستگاه وارد نیست، قابلیت صرفه جویی در مصرف برق را ندارند. اگر رایانه­‌های قدیمی دارید، نگاهی به قبض برق خود در پایان ماه داشته باشید. احتمالا بخش قابل توجهی از هزینه ی مصرف برق، مربوط به کامپیوتر شما است. بهتر است با جایگزینی مینی کیس ها هزینه ی مصرف برق خود را کاهش دهید. کیس‌های کوچک به علت داشتن فن و سخت افزار کوچکتر؛ مصرف برق کمی، نسبت به کیس بزرگ دارد. این مصرف برق کم مینی کیس ها؛ نسبت به کیس ها قابل توجه است.

وزن سبک مینی کیس‌ها

در کنار ابعاد کوچک، وزن کم کیس‌های کوچک نیز جلب توجه میکند. امروزه یکی از سرگرمی های پرطرفدار، ورود به دنیای گیمینگ است. بسیاری از گیمر ها، به حمل سیستم خود تمایل دارند. اگر کیس شما سنگین باشد، نمی­توانید آن را حتی با زحمت به دوش بکشید. بنابراین این سیستم باید علاوه بر رفع نیاز، وزنی سبک داشته باشد. با این قابلیت وزن سبک کیس‌های کوچک، گیمرها به راحتی در مهمانی­‌های LAN می­توانند شرکت کنند.

قرارگیری مینی کیس ها

روزانه بسیاری از افراد زمان خود را صرف بازی‌های کامپیوتری و موبایلی می‌کنند. حتی بعضی افراد، از این راه کسب درآمد می کنند. مینی کیس ها به دلیل کوچکتر بودن نسبت به کیس ها، بسیار راحت تر در محیط قرار میگیرند. کیس‌های کوچک قابلیت قرارگیری روی میز، پشت مانیتور و زیر میز را دارند.

طراحی جذاب و شیک مینی کیس‌ها

این کیس ها از نظر زیبایی شناسی، عملکرد بسیار عالی داشته اند. بعضی از بدنه این کیس ها شیشه ای هستند. فن هایی با نور LED رنگی داخل این محفظه ی شیشه ای قرار گرفته است. همین نورهای رنگی بسیار این کیس ها را چشم نواز و زیبا می کند. نمی­توان منکر جذابیت کیس‌هایی با نورپردازی آر جی بی و واتر کولرهای لوپ شد. مینی کیس­ها به دلیل تنوع و زیبایی، قابلیت هماهنگ شدن با اتاق شما را دارند. شما با پرداخت هزینه ه­ای مقرون به صرفه می­‌توانید مینی کیسی زیبا و کارامد داشته باشید.

کلام آخر

اندازه هر کیس کامپیوتر با توجه به نیازهای مختلف افراد، متفاوت است. در این مقاله مزایای مینی کیس ها را مشاهده کردید. از جمله مزایای مینی کیس­ها به اندازه، مصرف برق، وزن سبک، قرارگیری و طراحی جذاب اشاره داشته­ایم. این کیس ها مناسب افرادی است؛ که محدودیت فضا دارند. علاوه بر محدودیت فضا، افراد به سیستمی نیاز دارند که نیازهای آن­ها را برآورده کند. بر این اساس کیس‌های کوچک برای کاربری اداری، خانگی و گیم مناسب می باشند. قیمت کم مینی کیس ها موجب ارجحیت آن­ها نسبت به کیس­ها می­شود. بنابراین با خرید مینی کیس، کامپیوتری زیبا، کارآمد و مقرون به صرفه داشته باشید.