مینی کامپیوتر و لپ تاپ
چند برند خوب برای خرید کامپیوتر، مینی کامپیوتر و لپ تاپ با گارانتی معتبر

چند برند خوب برای خرید کامپیوتر، مینی کامپیوتر و لپ تاپ با گارانتی معتبر

با پیشرفت صنعت دیجیتال، تنوع محصولات در حال افزایش است و این تنوع ممکن است باعث سردرگمی کاربران و مشتریان در هنگام خرید شود. به همین دلیل است که کارشناسان همیشه خرید کامپیوتر، کامپیوتر کوچک و لپ تاپ را در مراکزی که بهترین خدمات کامپیوتری را ارائه می دهند، توصیه می کنند.

علاوه بر نکات لازم برای یک خرید مناسب، برندهای شناخته شده و مراکزی معتبر پشتیبانی کامپیوتر با گارانتی معتبر ارائه شده است.

فهرست مطالب:

خرید کامپیوتر

اولین قدم در ساختن یک سیستم کامپیوتری، بودجه بندی است. علاوه بر این، کاربران باید به نیازهای خود توجه داشته باشند تا قطعات را بر اساس آن‌ها انتخاب کنند. تنوع کاربران کامپیوتر می‌تواند شامل بازی، رندر، شبیه سازی، هوش مصنوعی یا استفاده ساده در دفتر باشد و کاربران می‌توانند بر اساس انتظاراتی که از سیستم دارند، لوازم جانبی کامپیوتر را انتخاب کنند. در واقع هر کاربری می‌تواند بخشی از یک سیستم را به دلخواه خود تغییر دهد و یا یک جزء را با دیگری جایگزین کند تا قیمت را افزایش یا کاهش دهد.

اما نکته مهمی که در هنگام خرید باید در نظر داشت این است که کلمه بازی در بسیاری از جاها ظاهر می‌شود اما لزوماً به معنای قسمت صحیح بازی نیست. در عوض، شرکت‌های تولید کننده تمایل دارند از کلمه بازی برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی استفاده کنند و همیشه به این معنی نیست که چون نام قطعه شامل کلمه “بازی” است، فقط برای بازی طراحی شده است! یا اگر نام بازی روی آن نیست، نمی‌توانید با آن بازی‌های ویدیویی انجام دهید.

نکته بعدی این است که در برخی از سیستم‌ها، مادربردها با اتصال وای فای عرضه می‌شوند. تمامی این مادربردهای وای فای دارای اتصال بلوتوث نیز هستند. مادربردهای بدون Wi-Fi برای اتصال به اینترنت نیاز به اتصال LAN یا دانگل بی سیم دارند.

خرید کامپیوتر کوچک

مینی کامپیوتر ها علاوه بر این که مصرف برق بسیار کمی حتی کمتر از یک لامپ 100 وات، با ابعاد و اندازه کوچک خود، فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و همچنین نسبت به کامپیوترهای شخصی تعمیر و نگهداری و سرویس آسان‌تر و کم هزینه‌تری نیز دارند. در واقع تعمیر یک کامپیوتر کوچک سردرد کمتری دارد. یکی دیگر از مزایای یک مینی پی سی این است که تنظیم و نصب حافظه و هارد دیسک کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.

هنگام سفارش مینی کامپیوتر، باید توجه داشت که با خرید کامپیوترکوچک، کاربر صاحب صفحه نمایش، کیبورد یا موس خود نیست. در عوض، کاربران باید آن‌ها را به طور جداگانه مستقر کنند.

خرید مینی کامپیوتر 5060

لازم به ذکر است که در هنگام خرید این لوازم جانبی مثلاً باید از سازگاری صفحه نمایش با اتصال HDMI اطمینان حاصل کرد. لازم به ذکر است که همه چیز را نمی‌توان با مینی پی سی ارتقا داد. تنها چیزی که می‌توان ارتقا داد رم مینی کامپیوتر و هارد کامپیوتر است.

خرید لپ تاپ

اگرچه تعمیر لپ تاپ در حال حاضر با ظهور مراکز مورد اعتماد بسیار راحت‌تر از قبل شده است، اما همچنان باید در خرید این محصول دقت کافی را به خرج دهید.

اندازه صفحه نمایش از نظر کاربری و قابل حمل بودن یکی از نکات مهم و مورد توجه است. از طرفی پردازنده، وضوح و فضای ذخیره سازی نیز در انتخاب لپ تاپ تاثیرگذار است. عمر باتری یکی دیگر از عواملی است که می تواند کیفیت یک لپ تاپ را تعیین کند.

با توجه به این نکات در ادامه به معرفی مرکز معتبر خرید این دستگاه ها مانند مینی کامپیوترهای با کیفیت بالا و همچنین تعمیر و عیب یابی آن‌ها ارائه شده است. این مرکز خدماتی مانند خرید اینترنتی کامپیوترهای کوچک و تعمیرات آنلاین را ارائه می‌دهد.

فروشگاه کامپیوترمال

فروشگاه کامپیوترمال در حوزه فروش کامپیوترهای کوچک (minicomputer) یا مینی پی سی ها فعالیت می‌کند. مینی کامپیوترهای فروشگاه کامپیوتر مال از برندهای معتبر مانند اچ پی و دل موجود دارند. همچنین این فروشگاه خدماتی مانند پشتیبانی و تعمیر کامپیوترهای کوچک را نیز به عهده دارد که این نشان از جامعیت و گستردگی این فروشگاه دارد.

خرید کامپیوتر کوچک ارزان مدل dell wyse 7010

خرید کامپیوتر کوچک ارزان مدل dell wyse 7020

خرید کامپیوتر همه کاره مدل dell wyse 5470