کلاب هوس
کلاب هاوس، شبکه اجتماعی که دنیا را متحول کرد

برنامه کلاب هاوس مبتنی بر صدا، که اکنون برای همه افراد باز است ، مانند گوش دادن به تماس تلفنی شخص دیگری است.

نمی دانید چرا اخیراً در مورد کلاب هاوس چیزهای زیادی می شنوید؟ بسیار شبیه به quot؛ Gamestonkquot؛ ما می توانیم تا حدی ایلان ماسک را مقصر بدانیم. با ظهور در یک اتاق کلاب هاوس در ژانویه 2021 ، ثروتمندترین مرد جهان (گاهی اوقات) توجه بسیاری از خدمات را به خود جلب کرد. بیل گیتس نیز همین کار را کرد و این روند ادامه پیدا کرد.

برنامه کلاب هوس
برنامه کلاب هوس

کلاب هاوس چیست؟

تصور کنید برنامه ای در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد به مکالمات زنده افراد دیگر گوش دهید. اما نه به طرز وحشتناکی؛ این افراد می‌خواهند شنیده شوند آنها حتی ممکن است مشهور ، یا حداقل جالب یا آگاه باشند (با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد). ممکن است به شما این فرصت داده شود که به گپ بپیوندید. آن را به عنوان یک شبکه اجتماعی چت صوتی در نظر بگیرید.

کی راه اندازی شد؟

کلاب هاوس در مارس 2020 (همراه با COVID در ایالات متحده!) راه‌اندازی شد. این امر برای تعدادی از افراد تا حدی به دلیل انحصاری بودن دعوت اولیه ، بسیار شبیه عضویت در باشگاه واقعی در جهان بود. در روزهای اولیه، این یک جامعه کوچک بود که عمدتاً متشکل از سرمایه داران خطرپذیر بود. به هر حال، شرکت پشت کلاب هاوس پس از دو ماه از تأسیس، 12 میلیون دلار سرمایه از Andreessen Horowitz دریافت کرد. به سرعت 100 میلیون دلار ارزش داشت و در آن زمان فقط 1500 کاربر داشت. (ارزش کلاب هاوس تا آوریل 2021 4 میلیارد دلار.)

از کجا می توانم برنامه Clubhouse را تهیه کنم؟
کلاب هاوس در حال حاضر در iOS و Android در دسترس است. این سیستم عامل سال گذشته بر روی iOS راه اندازی شد و این شرکت تنها در ایالات متحده عرضه اندروید را در اوایل ماه مه آغاز کرد. در حال حاضر در سراسر جهان در Android موجود است. بارگیری نسخه اندروید در کمتر از دو هفته از مرز 1 میلیون نفر گذشت.

هوس 1

قرار است در Clubhouse به چه چیزی گوش کنم؟
هنگامی که بالاخره دسترسی پیدا می کنید ، برنامه صفحه ای پر از موضوعات گفتگو را ارائه می دهد، از ورزش گرفته تا فناوری ، امور جهانی تا ایمان. در هر کدام ، افرادی را پیدا خواهید کرد که به یک موضوع علاقه دارند و می‌توانید آنها را دنبال کنید. هرچه موضوعات و افراد بیشتری را دنبال کنید، احتمال اینکه برای اتاقی متناسب با خواسته های شما پیشنهادات بیشتری دریافت کنید ، بیشتر است.

مکالمات دائمی نیستند؟

اتاق‌های مکالمه با راه‌اندازی یا پایان افراد توسط آن‌ها می‌آیند و می‌روند. این شرکت می گوید به طور متوسط ​​روزانه 500000 اتاق ایجاد می شود. کلاب هاوس می گوید مکالمات را هنگام وقوع ضبط می کند؛ اما فقط در صورتی که کسی در حالی که اتاق زنده است شکایت کند، آن‌ها را حفظ می کند. اگر هیچکس در حین چت حادثه‌ای گزارش نکرد ، کلاب هاوس می‌گوید به محض اینکه مجری بحث را تمام می کند، ضبط را کنار می گذارد. البته کاربران راه‌های زیادی برای ضبط چت‌ها برای اهداف خود پیدا می‌کنند. اینترنت هنوز برای همیشه باقی است.

کلاب هاوس و ایلان ماسک

نقاط منفی Clubhouse چیست؟

1- این سرویس قبلاً دارای مشکلاتی در مورد نفرت و سوءاستفاده بوده است، بنابراین مجبور شد دستورالعمل تعدیل جامعه را در اکتبر وضع کند. این یک اشتباه رایج بود. اعتقاد بر این بود که می‌تواند به کاربران اعتماد کند که تقلبی نیستند. همیشه تقلبی وجود دارد. کلاب هواس از 8 فوریه 2021 در چین مسدود شده است، زیرا آزادی بیان کمی بیش از حد برای دولت در آنجا ارائه می دهد. اگر شما در چین زندگی می کنید ، این تنها نقطه ضعف است.

حریم خصوصی نیز می‌تواند مشکل ساز باشد. کلاب هاوس نمی گوید چه مدت آن ضبط های مربوط به شکایات را حفظ می کند (به عنوان مثال ، وقتی تحقیقات کامل می‌شود، تنها چیزی است که گفته می شود)، یا چه کسی در شرکت به آن‌ها دسترسی دارد. کلاب هاوس همچنین اطلاعات دیگری را در مورد شما جمع‌آوری می کند ، نه تنها از آنچه شما (مخاطبین و رسانه های اجتماعی) به اشتراک می گذارید، بلکه آنچه دیگران(مخاطبین و رسانه های اجتماعی آن‌ها) به اشتراک می گذارند. همیشه شما را با همه ترفندهای معمول مانند کوکی‌ها دنبال می کند.

منبع: https://bit.ly/3vJ2gjE

https://cutt.ly/3RPNZ0L

https://tinyurl.com/3k8se8xe

چرا کلاب هاوس برای اندروید نیست برنامه کلاب هاوس برای اندروید، نسخه غیر رسمی کلاب هاوس اندروید، دانلود کلاب هاوس برای اندروید مایکت، نسخه هک شده کلاب هاوس، آیکون کلاب هاوس اندروید، دانلود کلاب هاوس برای اندروید ۵، ارور لودینگ دیتا کلاب هاوس اندروید، نسخه هک شده کلاب هاوس، آیکون کلاب هاوس اندروید، اپ جدید کلاب هاوس، کلاب هاوس اندروید 6، وب سایت کلاب هاوس، آموزش صفر تا صد کلاب هاوس، روش کار با کلاب هاوس،