آل این وان
6 دلیل برای استفاده از کامپیوتر آل این وان

6 دلیل برای استفاده از کامپیوتر آل این وان

آل این وان‌ یا کامپیوتر همه کاره، کامپیوترهای بدون کیس و یکپارچه‌ای هستند که تمام قطعات آن‌ها در مانیتور آل این وان‌ها جایگذاری شده است. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد اینکه چرا کامپیوتر همه کاره را انتخاب کنیم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

1. نیاز به مانیتور ندارید

یکی از دلایل اصلی خرید آل این وان این است که تمام قطعات در آن گنجانده شده است و نیازی به خرید مانیتور جداگانه یا سایر لوازم جانبی ندارد. طراحی صفحه نمایش ال سی دی آل این وان روز به روز نازک تر و پیشرفته تر می شود و قطعات داخلی این کامپیوتر در پشت صفحه نمایش، در تین کلاینت است. کاربران دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی اضافی ندارند. مگر اینکه بخواهند دستگاه‌های جداگانه‌ای مانند چاپگر و اسکنر را به این کامپیوترهای آل این وان متصل کنند. با All in one می‌توانید به راحتی در دنیای مجازی اینترنت گشت و گذار کنید و اسناد مختلفی را با برنامه‌های مختلف مانند Office ایجاد کنید.

برخی از کاربران بر این باورند که کامپیوترهای All in one نسبت به دسکتاپ‌های معمولی گران‌تر هستند، زیرا باید برای یک آل این وان بیشتر از یک مانیتور رایانه معمولی هزینه کنند. اما پاسخ این است که بزرگترین مزیت آل این وان این است که فضای کمتری روی میز شما اشغال می کند. سایز بزرگ صفحه نمایش این دستگاه از دیگر مزایای آن است. با توجه به تنوع تولید این دستگاه، و همچنین قیمت آن‌ها نسبت به کامپیوترهای معمولی کاهش چشمگیری داشته است.

2. فضای کمتری را روی میز خود اشغال کنید

یکی از مشکلات کامپیوترهای معمولی بزرگ بودن فضای کیس آنهاست که در نتیجه فضای بیشتری از میز یا زیر میز را اشغال می کند. سایر لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد نیز همین مشکل را دارند. با این حال، کامپیوترهای آل این وان فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. در برخی موارد، حتی ممکن است مانیتورهای آن‌ها را بر روی دیوار نصب کنید و فضای میز خود را خلوت‌تر کنید. این ویژگی برای کسانی که در آپارتمان‌های کوچک یا ادارات با فضای محدود کار می‌کنند بسیار خاص و مهم است.

3. مصرف برق کمتر و تولید حرارت کمتر

یکی از ترفندهایی که سازندگان آل این وان هنگام طراحی به آن توجه می‌کنند این امر است که مصرف برق شما را کاهش می‌دهد و گرمای کمتری در محل کار شما وجود دارد که از نظر زیست محیطی بسیار مفید است.

4. استفاده آسان 

خرید کامپیوتر آل این وان از یک فروشگاه معتبر فقط منطقی است. که بتوانید به راحتی آن را نصب و استفاده کنید. کابل های برق به خوبی به اجزای مختلف کامپیوتر متصل هستند و می توانید بدون هیچ مشکلی از دستگاه خود استفاده کنید.

6 دلیل برای استفاده از کامپیوتر آل این وان
کامپیوترهای آل این وان

با این حال، با آل این وان‌ها، می توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید یا روی میز خود قرار دهید و از راحتی کار با آن لذت ببرید. همچنین تمامی پورت های به کار رفته در این دستگاه در مکان های مناسبی قرار دارند که معمولا در زیر یا کنار مانیتور قرار دارند. این بدان معنی است که لوازم جانبی اضافی را می توان به راحتی به دستگاه متصل کرد.

آل این وان‌ نه تنها راه اندازی آسان است، بلکه طراحی منحصری دارد که کاربر پسند است. این دستگاه از استفاده از کابل‌های اضافی ندارد و حتی دارای چند رابط ساده برای کمک به کاربران است

5. حذف به هم ریختگی های ناشی از کابل ها

نصب کامپیوتر رومیزی در منزل یا محل کار به کابل‌های زیادی نیاز دارد. ابتدا از کابل برق استفاده می‌شود. سپس از کابل های مانیتور، کابل های بلندگو، کابل های کیبورد، کابل های ماوس و تمامی دستگاه های دیگر استفاده می شود. این اشغال بیش از حد کابل نه تنها می تواند محیط کار شما را شلوغ کند، بلکه می تواند خطرناک باشد و سلامت فرد یا حتی کامپیوتر را به خطر بیندازد. راه های زیادی برای مدیریت و سازماندهی کابل ها وجود دارد، اما کاربر باید راه حل مناسبی برای آن بیابد.

استفاده از آل این وان‌ها این مشکل را به راحتی حل کرد و دیگر شاهد شلوغی ناشی از زیاد شدن کابل ها در این دستگاه نخواهید بود. در بیشتر موارد فقط از سیم برق، ماوس و صفحه کلید استفاده می شود. برخی از کاربران حتی ممکن است از صفحه کلید و ماوس بی سیم استفاده کنند. لوازم جانبی دیگری مانند اسکنر و چاپگرهای بی سیم نیز در بازار وجود دارد. در نتیجه، دیگر شاهد به هم ریختگی ناشی از کابل های متعدد نیستیم.

6. جذابیت آل این وان

All in one ها بخش مهمی از بازار جذاب کامپیوترها هستند. به دلیل طراحی و زیبایی خاصی که به محیط کار شما هدیه می‌دهد.

6 دلیل برای استفاده از کامپیوتر آل این وان