اینستاگرام
اینستاگرام و احراز هویت با فیلم‌های سلفی

در این مقاله در مورد موضوعات زیر صحبت می‌کنیم:

احراز هویت اینستاگرام

اینستاگرام شروع به استفاده از ویدیوهای سلفی برای احراز هویت کرده است.

او حساب های جعلی شبکه های اجتماعی را نمونه ای از خطرات موجود در این فضا ذکر کرد.

اکانت های جعلی و اسپم همیشه مشکل شبکه های اجتماعی بزرگی مانند اینستاگرام بوده است. برای جلوگیری از این مشکل، این شرکت اکنون از کاربران جدید می خواهد که هویت خود را با یک ویدیوی سلفی تأیید کنند.

احراز هویت اینستا

ویدیوهای سلفی

مت ناوارا، کارشناس رسانه‌های اجتماعی که برای اولین بار این ویژگی را کشف کرد، می‌گوید اینستاگرام اکنون سلفی‌های جدیدی را برای احراز هویت کاربران جدید می‌خواهد. متا (فیسبوک سابق) قول داده است که ویدیوهای دریافتی هرگز در اینستاگرام منتشر نخواهند شد و ظرف 30 روز حذف خواهند شد.

این شرکت می گوید که در این فرآیند اطلاعات بیومتریک را جمع آوری نمی‌کند و از فناوری تشخیص چهره استفاده نمی‌کند. به عبارت دیگر، اینستاگرام از کاربران می‌خواهد که ویدیوی سلفی خود را برای شرکت ارسال کنند و سپس از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بررسی اینکه آیا کاربر یک شخص واقعی است یا خیر، استفاده می‌کند.

ویدیوهای ارسالی از سمت کاربران

اینستاگرام مدعی است که ویدیوی ارسالی باید سر کاربر را از زوایای مختلف نشان دهد. این شرکت به طور گسترده روی این مکانیسم کار کرد و اولین بار در آگوست سال گذشته آن را آزمایش کرد، اما مشکلات فنی ادامه کار را دشوار کرد. حال به نظر می‌رسد که بالاخره این مشکلات حل شده و این فرضیه جدید علنی شده است.

در حال حاضر ظاهرا این ویدیو فقط توسط کاربران جدیدی که قصد ثبت نام در اینستاگرام را دارند درخواست شده است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر نیاز کاربران فعلی به احراز هویت وجود ندارد. با این حال، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا کاربران فعلی مجبور خواهند بود در آینده سلفی ارسال کنند یا خیر.

instagram

سایر اپلیکیشن‌ها

برخی از اپلیکیشن‌ها مانند Bumble، مدت‌هاست که از همین مکانیسم برای درخواست از کاربران خود برای آپلود ویدیوها از زوایای مختلف برای احراز هویت استفاده می‌کنند. اما پیاده سازی چنین سیستمی در مقیاس اینستاگرام بسیار مهم‌تر است و شاید بتواند از فعالیت اکانت‌های جعلی و اسپم جلوگیری کند. البته این ویژگی می‌تواند صدای گروه‌های حریم خصوصی را نیز بلند کند.

منبع

tiny

bit

cutt

دانلود اینستاگرام فارسی 2019 برای اندروید، دانلود اینستاگرام برای اندروید 4، دانلود آخرین نسخه اینستاگرام، دانلود اینستا فارسی، نصب اینستاگرام فارسی رایگان، تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2020، جدیدترین قابلیت اینستاگرام، قابلیت جدید بلاک اینستاگرام، تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2021، قابلیت جدید اینستاگرام در استوری، نحوه آپدیت دایرکت اینستاگرام، آپدیت جدید اینستاگرام چه امکاناتی دارد، تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام، بروزرسانی اینستاگرام، دانلود اینستاگرام پلاس