شرکت سامسونگ
سامسونگ اولین فروشگاه مجازی خود را در متاورس افتتاح کرد

در این مقاله به موارد زیر می‌پردازیم:

دلیل نامگذاری سامسونگ

لوگوی شرکت سامسونگ

پسوند سامسونگ

شرکت سامسونگ

سامسونگ و بنیانگذاران

فروشگاه متاورس سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول، کره جنوبی، به عنوان یک پارک اداری و فناوری اطلاعات قرار دارد. این شرکت دارای چندین شرکت تابعه و همچنین زیرمجموعه‌هایی در صنایع مختلف است که اکثر آن‌ها با نام تجاری سامسونگ ادغام شدند و این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت چایبول (کنگلومرای کره جنوبی) شناخته می‌شود.

   سامسونگ اکنون به عنوان بزرگترین گروه شرکت‌های کره جنوبی شناخته می‌شود زیرا گروه هیوندای از هم پاشیده شده است که شرکت‌های تابعه آن حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی را تشکیل می‌دهند و سامسونگ 17 درصد از تولید 1.082 میلیارد دلاری آن را به خود اختصاص داده است. سامسونگ از سال 2017 به عنوان ششمین برند ارزشمند جهان شناخته می شود.

دلیل نامگذاری سامسونگ:

به گفته لی بیونگ چول، بنیانگذار سامسونگ، کلمه کره‌ای سامسونگ به معنای سه ستاره (Tristar یا سه ستاره) است و کلمه “سه” نماد بزرگی، عزم و قدرت است. لی بیونگ چول از همان ابتدا معتقد بود که شرکت جدید او شروع یک تجارت بسیار بزرگتر است که در انتخاب نام شرکت منعکس شد. نماد سه وجهی (三星) که از کلمات کره ای سه (کره ای: sam-sam) و ستاره (به کره ای: Sung-sang) تشکیل شده است، قرار است نشان دهنده چیزی “بزرگ، بی شمار و قدرتمند” باشد.

این یک ادعای جسورانه برای یک شرکت خرده فروشی با 40 کارمند بود که در زمینه محصولات محلی و نودل فعالیت می کند، و از آن زمان سامسونگ در بسیاری از زمینه ها برتر بوده است.

لوگوی شرکت سامسونگ:

سامسونگ به معنای سه ستاره است که لوگوی اولیه این شرکت را توضیح می‌دهد. در حالی که لوگوی سامسونگ چندین بار قبل از دهه 1970 تغییر کرده بود، طراحی آن تقریباً پس از آن تاریخ ثابت ماند و تنها سه بار تغییر کرد تا اینکه لوگوی فعلی در سال 1993 ایجاد شد.

پسوند سامسونگ:

سامسونگ از دهه 1990 به عنوان یک شرکت بین المللی رشد کرده است. گروه سامسونگ دارای 59 شرکت ثبت نشده و 19 شرکت ثبت شده است که همه آن‌ها در فهرست اصلی بازار سهام کره جنوبی قرار دارند. سامسونگ بیش از یک تولید کننده لوازم الکترونیکی و تلفن همراه است، فعالیت‌های آن از ساخت و ساز تا خدمات مالی، کشتی سازی و پزشکی را شامل می‌شود.

شرکت سامسونگ

در سال 1993، لی کان هی ده زیرمجموعه گروه سامسونگ را فروخت و سایر فعالیت‌ها را با هم ادغام کرد تا بر سه صنعت الکترونیک، مهندسی و مواد شیمیایی تمرکز کند. لی کان هی یکی از بزرگترین تاجران کره جنوبی و رئیس گروه سامسونگ است که در 9 ژانویه 1942 متولد شد.

شرکت سامسونگ

سامسونگ و بنیانگذاران

او سومین فرزند لی بیونگ چول، بنیانگذار سامسونگ است که طبق مجله فوربس، دارایی خالص او و خانواده اش 16.8 میلیارد دلار تخمین زده می شود و او را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل می کند. در سال 2014، لی به همراه پسرش لی جائه یونگ در فهرست قدرتمندترین افراد جهان توسط مجله فوربس، سی و پنجمین کره ای قدرتمند و تأثیرگذار در جهان شناخته شد.

فروشگاه متاورس سامسونگ

این غول فناوری مستقر در کره جنوبی از افتتاح فروشگاه آنلاین خود در Decentralland Metawares خبر داده و اعلام کرده است که می تواند در چنین مواقعی در طول همه گیری کرونا با مشتریان در تماس باشد.

غول فناوری کره ای سامسونگ ماجراجویی‌های خود را در Metavars آغاز کرده و پلتفرم واقعیت مجازی Decentraland را برای راه اندازی پروژه های خود انتخاب کرده است.

فروشگاه سامسونگ در Metavars دقیقاً مانند نسخه واقعی ساخته شده است و در 837 خیابان واشنگتن، منهتن، شهر نیویورک واقع شده است. با این حال، فروشگاه سامسونگ 837X اکنون برای مدت محدودی در متاورس در دسترس خواهد بود.

برای دسترسی به فروشگاه سامسونگ، مشتریان باید ابتدا با استفاده از یک مرورگر وب وارد Decentraland شوند. پس از ورود به سیستم، آواتارهای آن‌ها از ساختار متاورس سامسونگ ارسال می شود. هنگامی که آواتار شما وارد لابی می‌شود، راهنمای مجازی شما را به یکی از سه اتاق داخلی پایداری، سازگاری و ارتباط هدایت می‌کند.

فروشگاه مجازی سامسونگ در متاورس

سامسونگ همچنین در گزارش خود به سه عملکرد اشاره کرده است: «تئاتر ارتباطات» برای نمایش آخرین اخبار شرکت، «جنگل پایداری» برای اهداف زیست محیطی و «پلتفرم سفارشی‌سازی» برای جشن افتتاح فروشگاه، که همگی به صورت همزمان که در پلتفرم‌های مجازی خواهند بود، برگزار شد.

سامسونگ قصد دارد در طول سال در Multiverse و پلتفرم‌های جدید حضور داشته باشد و تجربه فروشگاه مجازی خود را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد.

متاورس

این شرکت کره ای همچنین اخیرا در CES 2022 اعلام کرد که قصد دارد با افزایش تقاضا برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، پشتیبانی NFT را به تلویزیون‌های سال 2022 خود اضافه کند. تلویزیون‌های هوشمند Micro LED، Neo QLED و The Frame تنها تعدادی از دستگاه‌های 2022 این شرکت هستند که به پلتفرم مبتنی بر NFT سامسونگ برای یافتن، خرید و تجارت هنر دیجیتال مجهز خواهند شد.

منبع:

b2n

bit

کلمات مرتبط

نمایندگی سامسونگ تلویزیون، شماره نمایندگی سامسونگ، نمایندگی سامسونگ بازار موبایل ایران، شماره نمایندگی سامسونگ تهران، قیمت سامسونگ، سایت سامسونگ، سامسونگ a32