جایگاه سوخت
کاربرد مینی کامپیوترها در جایگاه سوخت و پمپ بنزین

انواع مینی کامپیوترها از جمله تین کلاینت و زیروکلاینت‌ها در بیشتر مواقع در جایگاه‌های سوخت کاربری‌های  گوناگونی دارند. معمولا جایگاه‌های سوخت برای کارهایی همچون بارگزاری و انجام نرم افزارهای شرکت نفت به یک تین کلاینت با کاربری مناسب نیاز دارد که بتواند نرم افزارهای اداری همچون آفیس را اجرا کند. می‌توانیم برای انجام این کار تین کلاینت مدل اچ پی t630 بهشم پیشنهاد دهیم.

فهرست مطالب:

 

ویژگی های تین کلاینت

دستگاه‌های تین کلاینت عموما دما و حرارت کمتری ایجاد می‌کنند و فضای کمی را  در جایگاه سوخت اشغال می‌کنند که بسیار حائز همیت است. از جمله ویژگی‌های بارز تین کلاینت‌ها داشتن وای فای و اینترنت است و این یک نکته بسیار مهم برای کارکنان و جایگاه داران است.

تین کلاینت

در یک جایگاه سوخت ما نیاز به دستگاهی داریم که بتوانیم برای مدت زمان طولانی روشن باشد و برای آن مشکلی پیش نیاید از این رو تین کلاینت‌ها کاملا مناسب این کاربری هستند. از طرفی حتی می‌توانیم نرم افزارهای پتروشیمی را نیز بر روی این دستگاه‌ها نصب کنیم. یکی از ویژگی‌های اصلی و حائز اهمیت تین کلاینت‌ها فن لس بودن آن‌ها است.

اگر شما دارای چندین جایگاه سوخت هستید حتما از مینی کامپوترها برای جایگاه‌های سوخت خود استفاده کنید و مطمین باشید که به هیچ وجه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

با توجه به پیشرفت روزافزون مینی کامپیوترها و فراگیر شدن این دستگاه‌ها در جامعه، در آینده‌ای نه چندان دور اکثر جایگاه‌های سوخت نیز از این دستگاه‌ها استفاده خواهند کرد. با استفاده از این دستگاه‌ها در جایگاه سوخت می‌توانیم آمار دقیق تری از وضعیت پمپ بنزین‌ها داشته باشیم همچنین مصرف برق نیز به صورت چشمگیری کمتر خواهد شد.

جایگاه سوخت

به طور معمول سیستم‌های قدیمی که در جایگاه‌های سوخت استفاده می‌شد،قطعی برق زیادی داشتند و در اکثر مواقع زود خراب می‌شدند. نیازبه پشتیبانی داشتند وهزینه‌های زیادی داشتند؛ در حالی که در سیستم‌های مینی کامپیوتراین مشکلات بسیار کمتر شده‌است. این دستگاه‌ها فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و می‌توانیم درهرمکان و جایگاهی از این دستگاه‌ها استفاده کنیم.

کاربرد مینی کامپیوتر در پمپ بنزین

دریک شرکت نفتی پیشنهاد داده شد که از دستگاه‌های تین کلاینت در ایستگاه‌های پمپ بنزین و گازوئیل استفاده گردد. پیرو این تصمیم‌گیری، شرکت نیز از 100 دستگاه تین کلاینت از برند اچ پی تهیه کرد که نتایج بسیار عالی داشت. اینکار سبب شد که مصرف هزینه‌های برق بسیار پایین بیاید و در ماه‌های آتی نظارت بر وضعیت ذخایر سوخت  در ایستگاه‌ها  نیز بسیار دقیق‌تر از قبل شده‌است.

در ابتدای سال هزینه‌ها 80 درصد کم شد و این از مزیت‌های تین کلاینت در جایگاه‌ها می‌باشد که سبب صرفه جویی زیادی در کارها خواهد شد. بنابراین با استفاده از تین کلاینت‌ها به جای سیستم‌های قدیمی مصرف برق و انرژی به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد.

کاربرد تین کلاینت در جایگاه سوخت

به طور معمول کارهایی همچون مشاهده صورت وضعیت مصرفی بنزین و اعلام مفقود شدن کارت و همچنین درخواست کارت المثنی با تین کلاینت قابل انجام است. عمده کاربری جایگاه‌های سوخت برنامه‌های تغییر شیفت است که به راحتی می‌توانیم با هزینه‌های کمتر و استفاده از مینی کامپیوترها این مشکل را رفع نمایید. از ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به کارکرد بدون وقفه و بدون اختلال اشاره کرد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم دستگاه تین کلاینت 630 می‌تواند مناسب این کار باشد. این دستگاه پشتیبانی از وسایل جانبی نظیر اسکنرها و پرینترها و بارکدخوان‌ها را نیز دارا هست. ما برای جایگاه‌های سوخت پیشنهاد می‌کنیم از تین کلاینت‌ها با مدل های T610, HP T520 , HP T620 , HP T610 Plus از برند HP را خریداری نمایید که مشکلات شما را در زمینه‌های گوناگون حل خواهد کرد.